Andrew Leigh, Charisma, Editura Trei, 2010

La 12:42
CHARISMA

Autor: Andrew Leigh
Traducere din engleza de Dana Mares
Nr. de pagini: 272
Pret: 29.00 Ron
Colectia: Psihologie Practica
Blog: http://edituratrei.wordpress.com/
Editura TREI

Cum sa faci o impresie puternica si durabila

Ii admiram si invidiem pe oamenii care au charisma. Acestia emana incredere si sarm si creeaza fara efort legaturi cu cei din jurul lor. Pe de alta parte, ei castiga cu usurinta simpatie si aprobare. Din pacate, suntem convinsi ca nu putem sa fim charismatici, daca nu ne-am nascut cu acest dar. Autorul demonstreaza, contrazicand asteptarile noastre, ca si charisma se invata. Putem dezvolta propria paleta de abilitati de impact si relationare, asa incat pe calea charismei sa ne imbunatatim toate aspectele vietii noastre.

Andrew Leigh este director fondator al serviciului de dezvoltare si consultanta Maynard Leigh Associates, a carui misiune este deblocarea potentialului uman. A fost mai multi ani colaborator al publicatiei The Observer. In momentul de fata este membru al Institutului pentru Personal si Dezvoltarea Resurselor Umane din Londra.



Cuprins:

Multumirile autorului
Introducere: clarificarea termenului de charisma

Partea 1
Scopul — Descopera si clarifica-ti scopul real
1 Scopul

Partea 2
Fii tu insuti — Cele sapte comportamente ale Efectului Charismatic
2 Fluenta
3 Increderea in sine
4 Prezenta
5 Autenticitatea
6 Curajul
7 Pasiunea
8 Tinuta
6 Andrew Leigh

Partea 3
Atractia — Creeaza farmecul acela special
9 Atractia: Nevoia de A – I – R
10 Atractia: Atentia
11 Atractia: Interdependenta
12 Atractia: Relationarea

Partea 4
Sa punem lucrurile impreuna
13 Folosirea S – F – A in viata reala



Lectura placuta,

Viorel Vrabie
PR Psihologie - Editura Trei
viorel.vrabie@edituratrei.ro
Mobil: 0726 345 872
Tel./Fax: (021) 300 60 90
www.edituratrei.ro
  

Revista de psihoterapie

Supervizări

Cărţi şi periodice